bielizna calvin klein blog modowy

Sportowy GLAMOUR - stylizacja sportowa w odcieniach szarości

14:29Hypnotizing Fashion

blog modowy hypnotizing fashion

Sportowe stylizacje również mogą być kobiece i stylowe. Do spodni dresowych i sneakersów wystarczy dodać kilka detali, aby stworzyć modny casualowy look. 

Cała frajda w modzie polega na tym, żeby nie tylko dobierać ubrania, które podkreślą atuty sylwetki, ale również żeby kombinować i bawić się stylami. Tak, ja to uwielbiam! :) Dzisiaj zatem stylizacja sportowa w wersji glamour. Podstawą są spodnie dresowe, znowu modna wystająca sportowa bielizna z gumą i snekersy. Owszem, można by było zamienić je na szpilki, ale wtedy sportowo zbytnio by nie było, więc zostańmy przy tej wersji i aby innym delikatnym posunięciem, było bardziej kobieco. 
 Podrasowałam całość mega efektownym, zdobionym naszyjnikiem z monetami w stylu boho. Do tego motocyklowa, trochę rockowa, kurtka jeansowa i genialna pojemna, płócienna torba. Niby istny miszmasz. Miksuję luźny styl sportowy z boho, vintage, a także elementami rockowymi i eko torbą i sądzę, że udało mi się wszystko zgrać. Dlaczego? Prosty trick. Wszystko monochromatycznie, w odcieniach jasnej szarości. Voila ;)

ps. wspomniany konkurs i upominki dla najbardziej aktywnych tu i na fb, z okazji 3 lat bloga przeniesiony na weekend (zbieram gifty dla Was, będzie ich więcej ;)

buziaki i udanego tygodnia
Pola :*


kurtka jeansowa - Guess americanoutlet.pl
bielizna - Calvin Klein americanoutlet.pl
baggy pants | spodnie - bershka
necklace | naszyjnik - goo.gl/jrdpzc
sneakersy - pantofelek24.pl
handbag | torba - bagmebysmola.pl


stylizacja spodnie dresowe

stylizacje blog jesień 2015

bagmebysmola blogerki


srebrny naszyjnik vintage monety

stylizacje bielizna calvin klein

płócienna torba worek

stylizacje ze sneakersami

sportowy look stylizacje
jacket |  kurtka jeansowa - Guess americanoutlet.pl   underwear | bielizna - Calvin Klein americanoutlet.pl    baggy pantsspodnie - bershka     necklace | naszyjnik - goo.gl/jrdpzc     sneakers - pantofelek24.pl   handbag | torba - bagmebysmola.pl narzutka rosegal

You Might Also Like

12 Comments

  1. Ale ja lubię Twoje zestawy, w każdym zaskakujesz czymś nowym <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. Lubię takie outfity na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dresy ! :)

    neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super cały look, wszystkie elementy jak najbardziej na tak!
    www.adrianaemfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zestawienie. Ślicznie wyglądasz w takich kolorach ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalasz mnie za każdym razem! Idealnie wszystko dobrane, widać fachowe oko :) Każdy szczegół przykuwa uwagę, bielizna wystająca spod spodni, biżuteria, która jest obłędna i torba, mega stylowa! Całość absolutnie "moja", ubrałabym to natychmiast ♥ Jestem zauroczona tym, jak fantastycznie bawisz się modą ♥ o to w tym wszystkim przecież chodzi, byśmy pokazywały odrobinę szaleństwa, sexapilu, wariacji jak i klasy w tej całej przygodzie z blogowaniem! Fajne jest to, ze nawet sportowy look może być tak nietuzinkowy jak ten Twój dzisiejszy! Jak dla mnie idealny pod każdym względem! Wyglądasz ślicznie ♥

    Miłego dnia, Asia :))

    http://missmoonlight-pl.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny street look ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, totalne zrodlo inspiracji :) Ja dopiero ostatnio przekonałam się do noszenia dresów na co dzień, po mieście. Do tej pory był to taki mój look do chodzenia po domu. Ale przeniosłam wygodę na ulicę i świetnie się czuję w takich sportowych stylizacjach. Jedyne co mi nie pasuje to wystająca bielizna, ale to już kwestia upodobań :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy