sportowy look Stylizacje 2015

STYLIZACJA SPORTOWA z zegarkiem Daniel Wellington

20:52Hypnotizing Fashion

Hypnotizing Fashion
Hej kochani. Dziś znów na sportowo. Zaczyna się wiosna, zbliża się lato, także to idealna pora na popracowanie nad sylwetką.
Ja już właśnie zaczęłam. Trzymajcie kciuki :P Mam nadzieję, że wytrwam :P hehe a jak Wy radzicie sobie na siłowni, czy wolicie treningi w domu? Ktoś coś może polecić..?
buziaki Pola

Do stylizacji założyłam też ekskluzywny zegarek Daniel Wellington. Zakochałam się w nim. Świetna jakość, bardzo dobre wykonanie. Prosty i elegancki. Zdobią go małe cyrkonie na cyferblacie, idealna i wygodniejsza alternatywa dla zegarków na złotej bransolecie.

ps. Dla moich czytelników 15% zniżki na kod: hypnotizingfashion ważny do 15.04.15
watch | zegarek - www.danielwellington.com

wiosna stylizacje 2015

stylizacja sportowa

daniel wellington zegarek


hypnotizingfashion

watch | zegarek - danielwellington.com             hoodie | bluza - answear.com              legginsy - zalando.pl             scarf cape | peleryna - choies.com

You Might Also Like

21 Comments

  1. Ja ćwiczę z Mel B, zobaczymy :) Pięknie wyglądasz Poleczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. niby sportowo, a jednak z takim typowym dla Ciebie eleganckim sznytem ;)
    jak zwykle - oko się cieszy, gdy na Ciebie patrzy :)!

    ja ćwiczę w domu - z treningami Natalii Gacki (Gackiej ;P?).
    Polecam, w zeszłym roku pomogły mi zgubić siedem kilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia i stylizacja !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie jest! :) pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjecie <3
    Swietna ta zielen!

    OdpowiedzUsuń
  6. you are so beautiful in these pictures!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, piękne zdjęcia, zegarek klasa. Bardzo niebanalny zestaw, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaka Ty jesteś śliczna ! <3

    a ja zapraszam was na mój blog . moje początki więc oczekuję trochę wyrozumiałości i lekkiej pomocy czego brakuje , co jest nie tak . Każda krytyka pomaga zmienić człowieka – a każda pochwała daje więcej siły na dalsze prowadzenie . http://ladyroooxi.blogspot.co.uk/ serdecznie zapraszam i dziękuję – obserwujcie i komentujcie ! Emilka Mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes przepiękna ;-) Obserwuje i zapraszam do siebie ;* http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny ! I love you all so much ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie doskonała stylizacja na co dzień do miasta :) Sportowy styl wzbogacony o szyk i elegancję - bardzo lubimy :)

    Pozdrawiamy i Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zestawienie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zestawienie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są super :)
    no i jesteś bardzo ładna
    mkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy