camel inspiracje

School Girl

00:02Hypnotizing Fashion














I have decided to put on a little bit more autumnal looks. What do you think ..?
Here is one of those sets:


skirt - local shop
sweater - TOP SHOP
Navy - garçonne 239 PLN
shoes - Gianmarco Lorenzi
stocking - lingerie shop





Dalszy ciąg stylizacji na pierwsze dni jesieni ( za kilka dni spore ochłodzenie ;) )

Popadam ze skrajności w skrajność.. z resztą tak jak pogoda...  z jednej chciałam dziś dodać zdjęcia letniej cieniowanej sukienki ombre, jednak nie wiem czy macie jeszcze ochotę oglądać typowo letnie stylizacje, czy jednak moje pomysły już na troszkę chłodniejsze dni... 
Postanowiłam jednak już postawić na troszkę bardziej jesienne klimaty. Co o tym myślicie..? 
Oto jedna z takich propozycji:


spódniczka - z sieci 25 zł
sweterek - TOP SHOP( z szafy)
marynarka - Garconne 239 zł
buty - Gianmarco Lorenzi ( z szafy)
kryjące pończochy z pasem - 39 zł sklep z bielizną

* mam do odsprzedania taką samą marynarkę nową z metką, tylko w rozm M/L ( za pół ceny ) dokładne fotki zamieszczę jutro, gdyż marynarka ma odpinany dół, który na tych fotkach nie jest pokazany






























You Might Also Like

48 Comments

  1. jestes po prostu niesamowicie ubrana :)


    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna stylizacja ale wyglądasz genialnie! ;) Obserwuję i zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby grzeczna, ale jak zwykle jednocześnie bardzo seksowna:) Uwielbiam takie zakolanówki, no i nerdy:) Super:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie:-) Ciekawa jestem tego odpinanego dołu marynarki. Zainteresowała mnie torba, nic o niej nie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakzwykle rewelacja. Pięknie Ci w tych okularach

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś śmiało być moją Panią Profesor ;p Wyglądasz super :)

    Paula9891

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze wygladasz rewelacyjnie ! kurteczka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana świetna stylizacja:)) bardzo w stylu który lubię !:))
    Bardzo podoba mi się Twoja marynarka też taką chce!:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest cudowna. Bardzo fajne połączenie.!
    onlyonestep-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będziesz wstawiała tę marynarkę M/L to mogłabyś od razu podać jej wymiary?
    A Ty bardzo fajnie wyglądasz ;), świetny zestaw. Szkoda, że już jesień idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka i marynarka są obłędne! Strasznie podoba mi się ten zestaw, nawet nie wiem czy nie najbardziej ze wszystkich! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie w tym wyglądasz! I jesteś śliczna ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie zestawy!!! podkolanówki fajnie wszystko dopełniają a Ty wyglądasz mega sexi!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz..ale to nie nowośc ..hah:))marynarka i torba faktycznie zwróciły moją największą uwagę :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie fenomenalna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. REWELACJA !! :) oczywiście dodałam do obserwowanych :) bedę stałym bywalcem :) juz niedługo tez zaczynam przygodę ze stylizacją dlatego zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna, odważna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna stylówa! Twoje buty ahhh ! <3



    ps. dziękuję za życzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny zestaw, dla mnie mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, no... Ale laska. ;))
    Rewelacyjny masz też żakiecik. :) I buty świetne. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie, genialna stylizacja!
    Niby grzecznie, a jednak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sexi stylizacja :) Uwielbiam taki styl, wyglądasz bosko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Supvr stylizacja i super zdjecia! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. takie zakolanowki sa mega seksowne a z drugiej strony grzeczne :)

    pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajjjjjjjjj jaka pi,ekna torba heh idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladasz swietnie!:) Okulary i szpilki robia swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylówka , naprawdę . I ten genialny żakiecik , mm : ))
    mrs-livka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna stylizacja do szkoły. Kuso, ale w gracją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog ! ;) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma za co :)
    Wiem, że dosyć prosto można nawiązać współpracę z Dobretrampki.pl :) PRzyjmowali nawet od 50 obserwatorów, wiec jezeli masz chec na trampki to pisz do nich :P nie wiem czy to nadal aktualne, ale mozesz spróbować :*

    OdpowiedzUsuń
  31. marynarka skradła moje serce, obłędna! ;)
    bardzo ładna panią profesor jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są fantastyczne < 3
    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana wyglądasz fantastycznie!!! Jakie noooooooooogi!!!! WOW!!! :D
    Jestem pod wrażeniem!!! :)))

    Tak na zdjęciach to mój Skarb ... tylko że to mój synek :D:D:D

    Zapraszam Cię częściej .... lub nawet na stałe jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak seksownie, że aż boli...:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja:)

    Buty są boskie:)

    Dziękuje za obserwowanie mojego bloga i również zaczynam obserwować:).

    OdpowiedzUsuń
  36. Love it! you are lovely*
    Theblackeffect.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw ! :)

    zapraszam do siebie, http://girll-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy